lauantai 3. syyskuuta 2011
B-Day♥
Jeee, ihanaa oon nyt sitte 13v :) ja toi ihanuus tuli meille yöks koht lähetää skanssii syömää ja ostoksille :) palaillaaaaan!:) ♥
perjantai 2. syyskuuta 2011
Tomorrow♥
Elikkä huomenna lähen viettämään mun synttäreitä, ja mun paraskaveri tulee meille yöks♥ Ja meil ois ohjelmassa et mennään Harittuun, jonneki syömään, ja sit kai keskustaan ja nään siel kavereita ja sitte kotiin lahjojen pariin ja sit katotaa leffoja ja herkutellaan ♥♥ palaillaan huomenna!:)
sunnuntai 28. elokuuta 2011
Lighters
Nii moi, mulla on taas vähän toi kirjottaminen jääny ku on ollu paljon kaikkee, mutta nii ootan ihan hirveesti ens lauantaita ku mulla on sillo synttärit :) JEEEEEEEEEEEE !!! no ei kai, mut joo ihan kivaa ku saa lahjoi (; ei mulla muuta, palaillaan♥
sunnuntai 21. elokuuta 2011
Se tunne kun sun mielessä pyörii vaan yks ihminen!:)
tiistai 16. elokuuta 2011
School ♥
maanantai 15. elokuuta 2011
Beautiful people
Joo mulla tuli muutoksia mun suunnitelmiin, eli huomenna vasta meen ostamaan sitten niitä koulutarvikkeita jne. mut tiistaina sit pakko mennä kouluu ): ja sit melkee heti koulun jälkee harkkoihi♥ mutta joo lisäilen kuvia sitten jos oon sattunu tässä ottelemaan :) palaillaan tiistaina!:)
lauantai 13. elokuuta 2011
Pyrkivä ♥
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)


