maanantai 12. joulukuuta 2011
Sunday funday
Mites tääki sunnuntai vaan kotona lötkötellessä, tosiaan tein piparkakku taikinan ja sit leivoin pipareita ja tuli aika hyviä :p Huomenna ois tarkotus tehä joulutorttuja jos ehtis ku ei tänään kerinny ku tein niit pipareja xD Huomisiin suunnitelmiin kuuluu harkat ja läksyt .. plaah ! Laskin kans tos et enään on 12 yötä jouluun, aika kiva :) Nyt voisin yrittää saada unta palloon ku kelloki on jo kohta yks ja herätys kello 6:30 :D joten unia! :)
keskiviikko 7. joulukuuta 2011
All I want for christmas is you
Moi taas. Mul on ongelma täs nyt taas xd en keksi vielkään mitä puen jouluna, oon ajatellu laittaa teille tänne kuvia ja et saisitte valkata niistä jos vaiks laitan 3 vaihtoehtoa. Siks just en oikeen tykkää joulust ku on se ku pitää pukeutuu kauheen erikoisesti jne mut on joulussa myös paljon kaikkee ihanaa! Enää kaks viikkoo :) Ajattelin täs kans jo et voisin tehä uusiks ton toivelistan ku siin ei ollu ihan kaikkee mut kyl mä sen voin viel jossain vaihees ku tulee tylsää ni tehä :) Muuten mul kyllä kuuluu tosi hyvää, paitsi hirveetä vaan kuulla et monella ei mee kovin hyvin :( tulee itelle jotenki outo olo :o mut just laskin tossa niin ei oo koulupäiviäkään enäänku 8 plus todistustenjako! Mut hyvää joulun odotusta kaikille ♥:llä Janina
tiistai 6. joulukuuta 2011
A thousand years
Moikka taas. Eilen sit sato lunta jost tuli kauheesti infoo xD mut kuiteski niinni, olihan se ihan kivaa kunnes se tänään oli sit jo sulanu kokonaa. Emmä oikeestaan muuta keksi nyt täs mitä ois kerrottavaa paitsi et twilight aamunkoi oli ihana!! ♥ ja viel ku kuuntelin ton christina perri - thousand years ni olin ihan :'( ♥ mutta IHANA!
torstai 1. joulukuuta 2011
Stereo hearts
Moikka taas, mul on taas enemmän joulufiilis, tosiaan se lumi viel puuttuu. Joulukalenterikin löytyy mut empäs oo sitäkään viel avannu, kai on menny jo toi vaihe ohi. Mut tosiaan mun uutiset oli ne että meen huomenna amarilloon syömään ja sen jälkeen leffaan kattomaan paranormal activity 3 ja sit oiski jo viikonlopun viettoon :) ja sit maanantaina kouluun ja harkat, tiistaina ei ookkaan kouluu ku on itsenäisyyspäivä joten vapaata ♥ ja siit enää pari viikkoo joululomaan !! :')
sunnuntai 27. marraskuuta 2011
Enään 27 päivää !
Vähän kivaa, enään 27 päivää jouluun :) en jaksa odottaa, vaiks odotan vielki et koskakohan mahtaa sitä lunta oikeen tulla. Mut joo tänään oli tosi tylsä päivä, meil oli peli yheltä tuol kaatosateessa .. ja kaiken lisäks siel tuuli ihan hirveesti ja kaikki vaatteet oli litimärkiä, ja kaikki sormet ja kädet oli ihan jäässä, mut onneks sit pääsin kotiin käymään lämpimäs suihkus ja vaihtamas kuivat vaatteet päälle ja juomaan lämmintä kaakaoo ♥ Mul on muuten hirveesti kiireitä nyt ennen joulua ku on ens viikollakin koe niin mun pitää tehä kaikkee joten voi olla et mun seuraava postaus menee aika kauas :( mut kirjotan hetiku mul on aikaa! :) palaillaan !
| Ihana, IHANIN Emilia ♥ |
![]() |
| Ihana, IHANIN Jenny ♥ |
| Hehhe..... yritin tos söpöillä |
![]() |
| ♥ |
![]() |
| L.A Los Angeles |
torstai 24. marraskuuta 2011
Under the mistletoe
Ajattelin muuten laittaa nyt ku mul on kauhee joulufiilis ni vaihtaa mun blogin tyyliiki vähän joulusempaan :) !
Christmas is almost here !
Moikka taas :) Ajattelin tulla tänne nyt kirjottaa mun toivelistaa ku tänään on enää tasan kuukaus jouluun ♥ samalla ajattelin kirjottaa sen äipälle ja isille. Mut nii ei mul mitään kuulumisii muutakun et koe viikot on ollut kamalia ! Tänäänki meillä oli enkun koe ja tiistaina on äikän koe :/ oon ihan paineis, mut tässä nyt nää mun toiveet (:
![]() |
| iPhone 4, |
![]() |
| .. ja siihen jotkut kuoret |
![]() |
| Hugo Boss orange hajuvettä |
![]() |
| Guessin papuketju kaulakoru |
![]() |
| Rahaaaaaa :p |
![]() |
| Ugg bailey button |
![]() | |||
| Ja sit toisetki uggit :p |
Hauskaa joulun odotusta kaikille! :)
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)





















