sunnuntai 15. tammikuuta 2012

I've got a bieberfever












Mul iski taas tää bieberfever! se on vaan niin ihana, en tajuu miten joku ei voi tykätä tos komistuksest, ää!!♥♥

torstai 12. tammikuuta 2012

Wild ones


ED♥


Jes! huomenna on perjantai vihdoin :) Odotin jo innolla, saa taas nukkuu pitkään ja valvookki! Mut edes on myös historian kokeeseen pänttäys, ja mun täytyy lukea, meinaa mun uudenvuoden lupaus oli et panostan joka vuos mun keskiarvoon ni yritän nostaa aina! Tänää olin Jennyn kans taas vaihteeks skanssis :D ja meil oli ihan sika kivaa niinku aina... mm'm cittarin kuntolaitteet ♥ ja kaikki ne lasten lelut :D saa sitä kerran olla hauskaa vaiks ihmiset vähän kattoiski ! MUT HUOMENNA ON PERJANTAI JES ♥♥

keskiviikko 11. tammikuuta 2012

Everyday I see my dream



                                                       Kuvat: we heart it

Malta ♥

maanantai 9. tammikuuta 2012

Today in school !

Moikka! Tänään oon ollu koulussa ja oon edelleen ja ajattelin tässä tulla kirjottamaan blogiin nyt sitten uuden tekstin :) med. Jenny (Make your dreams come true) ja Mila (Mila Mesterton) ♥

sunnuntai 8. tammikuuta 2012

Pakkanen paukkuu








                                                     Kuvat @weheartit

Heips, eli tänään tulin iskältä kotiin joskus yhen maissa ja sit heti keitin kahvii ja söin äipän tekemää makarooni laatikkoo :p sen jälkee oon ollu koneella ja seuraavaks voisin mennä vaiks kattoo yhen leffan ja tekemään vohveleita ja lämmintä kaakaota♥. Huomenna ois sit kouluu ja treeneihin ja pitää varautuu ens viikollakin -10 asteen pakkasiin :( Palaillaan! :)