Jes! huomenna on perjantai vihdoin :) Odotin jo innolla, saa taas nukkuu pitkään ja valvookki! Mut edes on myös historian kokeeseen pänttäys, ja mun täytyy lukea, meinaa mun uudenvuoden lupaus oli et panostan joka vuos mun keskiarvoon ni yritän nostaa aina! Tänää olin Jennyn kans taas vaihteeks skanssis :D ja meil oli ihan sika kivaa niinku aina... mm'm cittarin kuntolaitteet ♥ ja kaikki ne lasten lelut :D saa sitä kerran olla hauskaa vaiks ihmiset vähän kattoiski ! MUT HUOMENNA ON PERJANTAI JES ♥♥
Moikka! Tänään oon ollu koulussa ja oon edelleen ja ajattelin tässä tulla kirjottamaan blogiin nyt sitten uuden tekstin :) med. Jenny (Make your dreams come true) ja Mila (Mila Mesterton) ♥
Heips, eli tänään tulin iskältä kotiin joskus yhen maissa ja sit heti keitin kahvii ja söin äipän tekemää makarooni laatikkoo :p sen jälkee oon ollu koneella ja seuraavaks voisin mennä vaiks kattoo yhen leffan ja tekemään vohveleita ja lämmintä kaakaota♥. Huomenna ois sit kouluu ja treeneihin ja pitää varautuu ens viikollakin -10 asteen pakkasiin :( Palaillaan! :)