torstai 23. helmikuuta 2012

Holiday

Maanantai meni siinä äidin ja Ilonan kanssa syömässä ja leffan parissa :) oli tosi kiva tehdä pitkäst aikaa jotain äidin kans! Tiistaina aamulla heräilin jossain 11 maissa ja lähin kotiin päin kiireellä, no kävin vaan kääntymässä, hain laukun jne ja sit takasin bussi pysäkille kohti keskustaa. Siellä näin sit Jennyn jossain kahen maissa ja mentiin sit h&m ku Jennyn piti ostaa sielt pari vaatet, pyörittiin siin samal ginas ja sit mentiin zaraan ku mun piti ostaa sellanen ihana paita mut jeiii! ne oli viety pois ne ale jutut.. no sit löysin hansan h&m sellasen kivan neuleen (ei oo liian kuuma eikä kylmä, sopiva ja tosi kiva!). No lähettiin siit sitten meille päin ja Jenny oli hetken koneel ja lähettiin siit sitten kauppaan. No sit meijän äiti lähti salille ja sain idean et katottais joku leffa, no päädyttiin sit "The reef" se on hyvä leffa jos jaksaa vaan kattoo! Sit keskiviikkon aamul ruvettiin tekee mokkapaloi ja ne ei oikeen onnistunu x) mut hyvänmakusia tuli! :p Sit joskus kolmelta lähin saattaa Jennyy keskustaan ja sit lähin kotiin, eilen mun iphone lähti kans korjaukseen koska siin oli sim vika, siihen kokeiltiin toista sim korttii niin sekään ei toiminu ja toises puhelimes mun sim kortti toimis, eli puhelimessa vika. Tää päivä menee varmaan vaan kotona ja suitsulleen :) nyt kuviin!



Jennyn guess

Jennyn nokia ja sony

<3


x)



guess


tollasii niist tuli :p



vaihe 1

vaihe 2

vaihe 3

vaihe 4

syötiin siin samal pizzaa :p

ja musiikkii!

tossa ku se tuli uunista x)

:p

<3

Jenny osaa! x)

tossa lopputulos :p



sisko kattelee leffaa :)

maanantai 20. helmikuuta 2012

My day

Heips, tänään suuntana ois finnkino ja olis tarkotuksena mennä kattomaan New Year's Eve, äidin ja Ilonan kanssa. Sen jälkeen varmaan mennään Amarilloon herkuttelemaan :) Mut isi kertos mul tosi kivan jutun x) mul hajos siis joku 4kk sitten oma kone, ja mul on ollut väliaikasessa käytös nyt miniläppäri ja isil oli imac mut se myi sen no sit se osti taas imacin ja ajatteli et ku mul ei oo konetta ja kun halusin sinne koneen niin se sit ajatteli ostaa sen mulle :)!
Ja niin, tilattiin mulle ebaysta sellanen setti mis on 10 iphonen timantti kuorta jokaista eriä väriä :) siin oli ainakin vaaleenpunanen, pinkki, liila, hopea ja kultanen, ne on tollasia kun tossa alhaalla on :)

byää ;'( haluun!!





perjantai 17. helmikuuta 2012

Rolling in the deep

Heips! eli koulusta tällä kertaa kirjottelen :) ja noin puolen tunnin päästä alkaa viikon kestävä hiihtoloma jeii! x) tänään suuntana ois mennä tsekkaamaan uudistunut impivaaran uimahalli siskon, veljen ja isovanhempien kanssa. Ei mulla oikeen oo mitään kerrottavaa nyt tässä muutakun et hyvää viikonloppua kaikille! :)






keskiviikko 15. helmikuuta 2012

school and more..

Joo, eli on taas toi kirjottaminen vähän jääny ku ei oo oikeen ollu mitään kerrottavaa eikää oo tullu sellast postaus intoo mut nyt tuli tämmönen et vois jonku postauksen tehä nyt täs ennenku sammutan koneen ja meen nukkumaan :D huomen mul on äikän koe ja ei taida tulla hyvää numeroo, mut sit on perjantai ja viikon loma ♥



pitkät hiukset ♥!




pitsipaidat ♥..











kaverit ja ystävät ♥!!

                                                          Kuvat:  we heart it

sunnuntai 5. helmikuuta 2012

Well hello

Moro pakkasel :D

Jenny ♥

Jenna Ada Emilia ♥

Samuel Eetu Kristian ♥

Hei taas pitkästä aikaa, viikonloppu meni tosi kivasti :) Perjantaina menin koulusta kotiin ja menin hakemaan puhelimen laturin ja vaatteita, sit siitä lähin iskälle takas, siin vietin sit iltaa sisarrusten, isin ja sen kaverin kanssa ja onnistuin siinä tienaamaan 10€ kun hain Jooselle autosta jotain xD Launtaina aamupäivällä sit Jenny tuli moikkaamaan, no käytiin kaupassa ostamas herkkuja ja sit käytiin uudelleen kaupassa ja oltiin muksujen kans :) Tänään sit isi heitti mut kotiin ja niin :)

keskiviikko 1. helmikuuta 2012

Hei lainaa kundi sun lautaa

IHANIN!! :) (C) Oona





Moip, tää alkuviikko on menny iskällä, tänään nyt sit tulin kotiin ja huomenna takas kohti Runosmäkeä. Mut ei mulla täs nyt mitään kauheen erikoista kerrottavaa, huomenna matikan koe, kotsaa, kässää, sit perjantai ja sais noi pakkasetkin hellittää jo. Kirjotan taas sunnuntaina sit jotain miten viikonloppu meni ja niin :) Hauskaa loppuviikkoo kaikille! Ps. ton kuvan lisäks Oona oli niin ihana ja hankkis mulle robinilta sen nimmarin! :) kiitos muru siitä ♥