perjantai 6. heinäkuuta 2012
Vapaudelle ei oo hintaa, villi sieluu tietää sen
Moikka! Kirjotan taas tällä kertaa puhelimella niin älkää ihmetelkö jos tulee pieniä kirjotus virheitä x) jepulis, mulle kuuluu hyvää ja jälleenkään ei oo mitään erikoista tapahtunut :) mut laitoin nyt tos viimeaikoina otettuja kuvia osa saattaakin olla jo lisätty jonkun postauksen mukana. Jatkan postausta illalla, eli tiedossa lisää kuvia ja lukemista ;)
sunnuntai 1. heinäkuuta 2012
Lomalla viimeinkin, voin ottaa iisimmin. Seuraavat 2 viikkoa matkin Naantalin aurinkoo
Moikka! En osaa nyt sanoo et poistanko blogin vai en ku ei tuu tännekkään nyt kesällä oikeen kirjotettuun mitään ja sit se jää aina muutenkin ku joskus ei vaan oo minkäänlaista postaus intoa :( Mut kyl mä nyt ainakin loppuvuoden tän ajattelin pitää, mut laittakaa vaan reippaasti niitä postaus ehdotuksia niin mä toteutan varmasti niistä mahdollisimman monta, koska siitä saan postaus intoa enemmän kun on tekemistä ja mitä voisin blogiin päivittää :)
Mun kesäloma on sujunut loistavasti! Mitenkäs teillä ?:)
En oo onneksi riidellyt nyt kenenkään kanssa, jotain pientä sana krääsää on voinut vähän olla, josta oon voinut olla vähän kurjin mielin, mut ei se mun kesälomaani pilaa!! Tänään on siis Heinäkuun 1. päivä, joka tarkottaa sitä että ollaan taas lähempänä koulujen alkamista :( On tietysti tosi mukavaa päästä kouluun, mut ei se loppujen lopuksi kun on siinä muutamia viikkoja ollut ja tottunut siihen rytmiin niin ei se mitään nannaa oo .. XD
Lähiaikoina ei oo hirveesti mitään ihmeellistä tapahtunut, oon vaan ollut kavereiden kanssa ja sen sellasta :) Värjäsin tossa eilen ruskeeksi mun hiukset ja pari kuvaakin tähän postaukseen laitoin ! Kertokaa muuten mielipiteenne ;)
Ei mulla varmaan mitään muuta nyt tähän ookkaan kirjotettavaa, ku nyt kirjotin jo aikamoisen stoorin x) palaillaan mahdollisesti ensviikolla :)!
lauantai 2. kesäkuuta 2012
HOLIDAY
No nyt se kauan ootettu kesäloma sit alko, lomasta puheen ollen tuol ei oo kovin kesänen sää .. mutta ei siitä sen enempää :) Mul kuuluu hyvää ja fiilikset +10 !! :) mut ei mulla muuta, laittakaa postaus ehdotuksia niin yritän toteuttaa mahdollisimman monta niistä :)
tiistai 29. toukokuuta 2012
Can you blow my whistle baby whistle baby let me know
Moi taas :) Tää viikko alko tosi kivasti ja mulle kuuluu erittäin hyvää! Eilen siis oltiin koulun kanssa Helsingissä lintsillä ja tosin otti se päähän et maksoin 34€ ja oltiin siel vaan vajaat 3 tuntii .. mut ei se mitään oli meil tosi hauskaa ja päätin alottaa hurjimmasta päästä .. x) eli siis eikun let's go to "raketti", kiljuin niin paljon ku tuntu oudolta mennä tollaseen jossa oon ollu viimeks yli vuos sitten !! x) no käytiin siin vähän kaikissa laitteissa en nyt jaksa erikseen luetella, mut asiasta toiseen, enään on 3 päivää koulua + todistusten jaot :) wuhuu!! sit voin huokasta ja olla ilonen et on yks vuosi yläasteesta takana ! Nyt tähän loppuun kuvia lintsin reissulta ja jotain muita :)
| Ruissalo |
| Nauran täl vieläki .. !! XD |
| Pari kamelii |
| XD |
maanantai 14. toukokuuta 2012
Long time ago
No nyt on taas tää postaaminen jääny .. ei oo ollu aikaa ja sitkun on ollu vapaa-aikaa (mitä on todella vähän mulla nyt ollut) niin kaikki aika on menny kavereiden kanssa sitte. Mulle kuuluu tänään tosi hyvää ja ei oo ollu murheen murhetta lähi aikoina :) Muistin kyllä sen että jotkut kyseli olisko mahdollista saada jonkinlainen asu postaus ni ajattelin nyt laittaa mun jotain asukokonaisuuksia tähänkin :)!
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)



































