maanantai 6. elokuuta 2012

Keep calm and be cute

Moi taas :) kirjottelen täältä kotoota tänään. Tää päivä on menny ihan mukavasti, aamupäivällä kävin moikkaamassa Jennyä, sitten päivällä kun äippä tuli töistä kotiin niin käytiin kaupassa ja sitten katoin jonkun leffan tossa minkä äiti oli tilannut. Nyt kirjoitan blogia ja seuraavaksi mä suuntaan jääkaapille ja siitä yläkertaan!! :) Huomenna laitan kuvia, kun Jenny on tulossa meille :)! Nyt loppuun muutama ihana kuva we heart it:sta, palaillaan huomenna :)!














 

sunnuntai 5. elokuuta 2012

Back in time

Helloou!! :-) pitkäst aikaa! ajattelin nyt tehä tähän jonku kivan postauksen, näin kun ei oo mitään tekemistä :( mul kuuluu hyvää :) kesäloma on mennyt loistavasti ! Tää päivä meni Jennyn kanssa ja värjättiin hiukset taas samalla värillä kun viimeks :) (Syoss hazelnut brown) mut annettiin vaikuttaa se oikee aika. Loppuun jotain kuvia mitä on tullut räpsittyä :)



TURISTI ;)





XD

Pikkusisko Muumimaailmas :)

KAIKKI KENELLÄ ON KIK NI KIKATKAA MULLE !! TYLSÄÄÄ .. (janinasalonen) :):)

perjantai 6. heinäkuuta 2012

Vapaudelle ei oo hintaa, villi sieluu tietää sen

Moikka! Kirjotan taas tällä kertaa puhelimella niin älkää ihmetelkö jos tulee pieniä kirjotus virheitä x) jepulis, mulle kuuluu hyvää ja jälleenkään ei oo mitään erikoista tapahtunut :) mut laitoin nyt tos viimeaikoina otettuja kuvia osa saattaakin olla jo lisätty jonkun postauksen mukana. Jatkan postausta illalla, eli tiedossa lisää kuvia ja lukemista ;)

sunnuntai 1. heinäkuuta 2012

Lomalla viimeinkin, voin ottaa iisimmin. Seuraavat 2 viikkoa matkin Naantalin aurinkoo

Moikka! En osaa nyt sanoo et poistanko blogin vai en ku ei tuu tännekkään nyt kesällä oikeen kirjotettuun mitään ja sit se jää aina muutenkin ku joskus ei vaan oo minkäänlaista postaus intoa :( Mut kyl mä nyt ainakin loppuvuoden tän ajattelin pitää, mut laittakaa vaan reippaasti niitä postaus ehdotuksia niin mä toteutan varmasti niistä mahdollisimman monta, koska siitä saan postaus intoa enemmän kun on tekemistä ja mitä voisin blogiin päivittää :)
Mun kesäloma on sujunut loistavasti! Mitenkäs teillä ?:)
En oo onneksi riidellyt nyt kenenkään kanssa, jotain pientä sana krääsää on voinut vähän olla, josta oon voinut olla vähän kurjin mielin, mut ei se mun kesälomaani pilaa!! Tänään on siis Heinäkuun 1. päivä, joka tarkottaa sitä että ollaan taas lähempänä koulujen alkamista :( On tietysti tosi mukavaa päästä kouluun, mut ei se loppujen lopuksi kun on siinä muutamia viikkoja ollut ja tottunut siihen rytmiin niin ei se mitään nannaa oo .. XD 
Lähiaikoina ei oo hirveesti mitään ihmeellistä tapahtunut, oon vaan ollut kavereiden kanssa ja sen sellasta :) Värjäsin tossa eilen ruskeeksi mun hiukset ja pari kuvaakin tähän postaukseen laitoin ! Kertokaa muuten mielipiteenne ;)
Ei mulla varmaan mitään muuta nyt tähän ookkaan kirjotettavaa, ku nyt kirjotin jo aikamoisen stoorin x) palaillaan mahdollisesti ensviikolla :)!