sunnuntai 28. elokuuta 2011

Lighters


Nii moi, mulla on taas vähän toi kirjottaminen jääny ku on ollu paljon kaikkee, mutta nii ootan ihan hirveesti ens lauantaita ku mulla on sillo synttärit :) JEEEEEEEEEEEE !!! no ei kai, mut joo ihan kivaa ku saa lahjoi (; ei mulla muuta, palaillaan♥


sunnuntai 21. elokuuta 2011

Se tunne kun sun mielessä pyörii vaan yks ihminen!:)

Mä myönnän, mä en oo oikeesti koskaan ollu kehenkään näin ihastunu :D Must tuntuu koko ajan silt et mun sydän ei osaa rauhottuu, mä oooon näääääääääääääin ihastunu :) ja viel enemmänki ♥

tiistai 16. elokuuta 2011

School ♥

Eli 7. kouluvuosi starttas tänään ja odotin sitä ihan innol!:) Mut nii eniten täs ootan mun synttäreitä, by the way, tänään oli tosi ihana keli mennä kouluu ku viel käveltii se kauhee mäki, ja sit koulun jälkee juoksin suoraa jättimäisee vesilammikkoo :( joo ei voi mitää. Oli ihan jees ku jouduttiin kontaktoimaan noi meijän KOKO LUOKAN matikan kirjat + omat! Teen sit jossai vaihees taas sellasen kuva postauksen mut en nyt oikee kerkee ni teen joku päivä sitte!:) see ya♥

maanantai 15. elokuuta 2011

Beautiful people

Joo mulla tuli muutoksia mun suunnitelmiin, eli huomenna vasta meen ostamaan sitten niitä koulutarvikkeita jne. mut tiistaina sit pakko mennä kouluu ): ja sit melkee heti koulun jälkee harkkoihi♥ mutta joo lisäilen kuvia sitten jos oon sattunu tässä ottelemaan :) palaillaan tiistaina!:)

lauantai 13. elokuuta 2011

Pyrkivä ♥

Joo eli en ollu tänään pelissä, ja sain kuulla et me voitettiin 5-0 RaiFu!:) Tiistain pitäis jaksaa mennä kouluu, "pitkän" loman jälkee, ja sen jälkee harkat. Tänään mul ei oo kauheest mitään ihmeempii ohjelmas muutaku et seuraavaks ois vuoros lähtö keskustaa ostamaa uudet farkut ja marimekon penaali, ja sit ajattelin ostaa muutaki, mut en kerro ;) Huomenna varmaa oon vaa kotoo, ku en nyt jaksa kauheesti näin viimisinä päivinä mennä minnekkää, ootan ihan hirveesti mun synttäreitä enskuussa, ku lähen ehkä Tampereelle!:) Sit ootan kans innolla et ois jo joulukuu. Mut joo, ei mul kai täs sit mitään ihmeempii ollukkaa, mut joo kirjottelen taas pian jotai jos tulee jotain mielee :D palaillaan!♥

sunnuntai 31. heinäkuuta 2011

Only one

Moikka! Eli joo oon taas pitäny parin päivän välin ku ei oo ollu kauheesti mitään kerrottavaa, ja ihan hyvää kuuluu, paitsi et nilkka edelleen ihan kipeen, veikkaan et se on nyrjähty tai sit se on murtunu. Maanantai ois tarkotus lähtee mökille Jennyn kanssa, siel sit pidettäis tietenki hauskaa! :) Nii mitäs mul viel täs ois, no ei kai mulla sit mitään ihmeellistä :) Jättäkää ihmees kaikkii ehdotuksii, esim jotain et jos tekisin jonku video postauksen vaiks mun vaatteista tai meikeistä, tai joku perus postaus, palaillaan :)

keskiviikko 27. heinäkuuta 2011

Dancing tonight

Moikka! Tänää ois aika moisia suunnitelmia (: Eli ajattelin lähtee äidin kanssa shoppailemaan, ku ei oo tässä oikeen muutakaan ku ulkonakaa ei oo kauheen lämmint ja toi yks ei voi olla :( Mut palaillaan illemmalla tuun kertomaan teille mitä ostin :)♥