sunnuntai 28. elokuuta 2011
Lighters
Nii moi, mulla on taas vähän toi kirjottaminen jääny ku on ollu paljon kaikkee, mutta nii ootan ihan hirveesti ens lauantaita ku mulla on sillo synttärit :) JEEEEEEEEEEEE !!! no ei kai, mut joo ihan kivaa ku saa lahjoi (; ei mulla muuta, palaillaan♥
sunnuntai 21. elokuuta 2011
Se tunne kun sun mielessä pyörii vaan yks ihminen!:)
tiistai 16. elokuuta 2011
School ♥
maanantai 15. elokuuta 2011
Beautiful people
Joo mulla tuli muutoksia mun suunnitelmiin, eli huomenna vasta meen ostamaan sitten niitä koulutarvikkeita jne. mut tiistaina sit pakko mennä kouluu ): ja sit melkee heti koulun jälkee harkkoihi♥ mutta joo lisäilen kuvia sitten jos oon sattunu tässä ottelemaan :) palaillaan tiistaina!:)
lauantai 13. elokuuta 2011
Pyrkivä ♥
sunnuntai 31. heinäkuuta 2011
Only one
Moikka! Eli joo oon taas pitäny parin päivän välin ku ei oo ollu kauheesti mitään kerrottavaa, ja ihan hyvää kuuluu, paitsi et nilkka edelleen ihan kipeen, veikkaan et se on nyrjähty tai sit se on murtunu. Maanantai ois tarkotus lähtee mökille Jennyn kanssa, siel sit pidettäis tietenki hauskaa! :) Nii mitäs mul viel täs ois, no ei kai mulla sit mitään ihmeellistä :) Jättäkää ihmees kaikkii ehdotuksii, esim jotain et jos tekisin jonku video postauksen vaiks mun vaatteista tai meikeistä, tai joku perus postaus, palaillaan :)
keskiviikko 27. heinäkuuta 2011
Dancing tonight
Moikka! Tänää ois aika moisia suunnitelmia (: Eli ajattelin lähtee äidin kanssa shoppailemaan, ku ei oo tässä oikeen muutakaan ku ulkonakaa ei oo kauheen lämmint ja toi yks ei voi olla :( Mut palaillaan illemmalla tuun kertomaan teille mitä ostin :)♥
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)



