maanantai 26. syyskuuta 2011

School and hair

Joo meil oli viime tiistain matikan koe ja sain siit 6½, koska ei oikeen kiinnostanut harjoitella siihen yhtään ja mä tiesin etten saa 7 parempaa joten sain sit ton 6½ :D Ja torstain oli enkun koe mut en tehny sitä koska lähin koulust kotii ku olin kipee, nii ja mul piti olla se tänää, ni oon lukenu siihen nyt jotain 4pv ja toivon et kans saan siit ainaki jonku 8. Muute mul on koulu menny kyl ihan jees, paitsi et läksyt on ollu tosi usein tekemät eli mul on mukavasti wilmas merkintöi ♥ Ja joo sori ku en oo kirjotellu mitään pitkää aikaa mut lupaan kirjotella nyt useemmin (: Tos on muute muutama kuva mun hiusväreistä ku muutama on nyt kyselly kuvii mun hiuksista et minkä värisii hiuksii mul on ollu nii tos on nyt kuva mun vaaleennus vaiheesta! (:

Tummat mul oli vuos sitten

Tollaset mul oli vähän ennen jouluu

Tos mun nykyinen hiusväri

sunnuntai 11. syyskuuta 2011

How to love



Täs on pari jotain kuvaa, en nyt jaksa tehä mitään kauhee isoo postaust ku ei täs oo ollu mitää ihmeempii, joo kirjottelen sit taas pian ku keksin jotain tai mitä nyt täs tulee mielee tai mitä nyt tuun tekemään.

lauantai 3. syyskuuta 2011

B-Day♥

Jeee, ihanaa oon nyt sitte 13v :) ja toi ihanuus tuli meille yöks koht lähetää skanssii syömää ja ostoksille :) palaillaaaaan!:) ♥

perjantai 2. syyskuuta 2011

Tomorrow♥

Elikkä huomenna lähen viettämään mun synttäreitä, ja mun paraskaveri tulee meille yöks♥ Ja meil ois ohjelmassa et mennään Harittuun, jonneki syömään, ja sit kai keskustaan ja nään siel kavereita ja sitte kotiin lahjojen pariin ja sit katotaa leffoja ja herkutellaan ♥♥ palaillaan huomenna!:)

sunnuntai 28. elokuuta 2011

Lighters


Nii moi, mulla on taas vähän toi kirjottaminen jääny ku on ollu paljon kaikkee, mutta nii ootan ihan hirveesti ens lauantaita ku mulla on sillo synttärit :) JEEEEEEEEEEEE !!! no ei kai, mut joo ihan kivaa ku saa lahjoi (; ei mulla muuta, palaillaan♥


sunnuntai 21. elokuuta 2011

Se tunne kun sun mielessä pyörii vaan yks ihminen!:)

Mä myönnän, mä en oo oikeesti koskaan ollu kehenkään näin ihastunu :D Must tuntuu koko ajan silt et mun sydän ei osaa rauhottuu, mä oooon näääääääääääääin ihastunu :) ja viel enemmänki ♥

tiistai 16. elokuuta 2011

School ♥

Eli 7. kouluvuosi starttas tänään ja odotin sitä ihan innol!:) Mut nii eniten täs ootan mun synttäreitä, by the way, tänään oli tosi ihana keli mennä kouluu ku viel käveltii se kauhee mäki, ja sit koulun jälkee juoksin suoraa jättimäisee vesilammikkoo :( joo ei voi mitää. Oli ihan jees ku jouduttiin kontaktoimaan noi meijän KOKO LUOKAN matikan kirjat + omat! Teen sit jossai vaihees taas sellasen kuva postauksen mut en nyt oikee kerkee ni teen joku päivä sitte!:) see ya♥