sunnuntai 5. helmikuuta 2012

Well hello

Moro pakkasel :D

Jenny ♥

Jenna Ada Emilia ♥

Samuel Eetu Kristian ♥

Hei taas pitkästä aikaa, viikonloppu meni tosi kivasti :) Perjantaina menin koulusta kotiin ja menin hakemaan puhelimen laturin ja vaatteita, sit siitä lähin iskälle takas, siin vietin sit iltaa sisarrusten, isin ja sen kaverin kanssa ja onnistuin siinä tienaamaan 10€ kun hain Jooselle autosta jotain xD Launtaina aamupäivällä sit Jenny tuli moikkaamaan, no käytiin kaupassa ostamas herkkuja ja sit käytiin uudelleen kaupassa ja oltiin muksujen kans :) Tänään sit isi heitti mut kotiin ja niin :)

keskiviikko 1. helmikuuta 2012

Hei lainaa kundi sun lautaa

IHANIN!! :) (C) Oona





Moip, tää alkuviikko on menny iskällä, tänään nyt sit tulin kotiin ja huomenna takas kohti Runosmäkeä. Mut ei mulla täs nyt mitään kauheen erikoista kerrottavaa, huomenna matikan koe, kotsaa, kässää, sit perjantai ja sais noi pakkasetkin hellittää jo. Kirjotan taas sunnuntaina sit jotain miten viikonloppu meni ja niin :) Hauskaa loppuviikkoo kaikille! Ps. ton kuvan lisäks Oona oli niin ihana ja hankkis mulle robinilta sen nimmarin! :) kiitos muru siitä ♥

lauantai 28. tammikuuta 2012

Put your hands up







Moi! En oo kerinny hetkeen taas kirjottelemaan, ku meil oli viime viikol koe viikko ja tosi pitkii päivii ni meni kaikki vapaa-aika treeneissä ja kokeisiin lukemiseen :s mut nyt ajattelin sit laittaa tähän viime aikasii kuvii ku ei mul oo muutakaan tekemistä ku ei sukulaisetkaa oo tullu viellä ku on äipän synttärit :p Jep! no ei mulla kai nyt sit mitään muuta voin laittaa huomenna viel jonku kuva postauksen jos on aikaa ku meen syömään!

                                                                            - ♥ Janina

sunnuntai 22. tammikuuta 2012

Tällänen lyhyt ja nopee postaus

Jo 22 lukijaa! tosi kiva :) kiitos kaikille ketkä luette mun blogia!
Ja mulla oli se lupaus et heti kun on 25 lukijaa ni teen video postauksen jossa kerron itestäni ja jostain muusta ja sitkun on 50 lukijaa ni teen kerran kuussa yhden video postauksen esim vaatteista, meikeistä, mun hiuksista tai mitä ehdotuksii nyt laitattekaan :) Mut laittakaa ihmeessä ehdotuksia ja muutenkin! :) Öitä!


Asu vinkki!



 

Söndag

Tässä tääkin viikonloppu nyt meni, perjantaina koulun jälkeen tulin kotiin ja suoraan koneelle, illemmalla menin käymään kaupassa ostamassa jotain pientä ja sit lauantai aamuna lähinkin kouluun ♥ koulun jälkeen tulin kotiin ku olin ihan poikki ni rupesin sit kattoo leffaa ja tein poppareita ja sen sellasta. Tänään heräsin yhentoista maissa ja söin aamupalaa ja käväsin viemässä roskat ja kattelemassa millanen ilma ulkoon on. Seuraavaks voisin mennä siivoomaan mun huoneen ja kaapit ! Laitan illemmalla viel kuvia jos kerkeen tossa nyt jotain kuvia ottamaan :) moips!



Hiukset sivulta päin peilin kautta

Hiukset takaata päin peilin kautta






Päivän asu, kun olin vaan kotona

Niiiiin hyvää!♥

perjantai 20. tammikuuta 2012

Finally weekend ? I don't think so

Huhhuh.. menipäs tääkin perjantai nopeesti, ja huomenna sit kouluun. Mul soi koko ajan frontside ollie päässä, mut se on oikeesti tosi hyvä, Robin on tosi sulonen ja lahjakas!! et ihan turhaan haukutte sitä :) Tää päivä tosiaan meni telkun ja koneen ääresse, katoin kasilta korkojenkeran, olin facebookissa ja tein äipän kanssa croisantteja, nam! Mua ottaa päähän kun mun puhelimessa ei kestä akku ku just ja just ehkä vähän yli päivän, onks teil iphones sama ongelma ? Haluisin kans jotain kivoi uusii kuorii siihen, jotkut timanttiset ja vaiks uudet bumperit vaiks limet tai lilat, ehdotuksia millaset voisin ostaa ? laittakaa alas linkkejä :) Nyt voisin mennä nukkumaan ja herätä aamulla sitten ennen kaheksaa .. heips!

 

keskiviikko 18. tammikuuta 2012

Frontside ollie

Heips, en ookkaan kerinny kirjottelemaan tänne mitään ku on ollu kauheesti kaikkee. Heti ekana ku kirjauduin facebookkiin ja bloggeriin ni lukee jotain Robinista :D mut se on kyl sulonen ja tosi hyvä laulamaan! :) Mut noit päivityksii alkaa tulee jo liikaa. Ei mulla oikeen mitään täs nyt oo muuta kun et huomenna on kotsaa :) ja sit onki jo seuraavaks PERJANTAI :) ♥:llä Janina