maanantai 19. maaliskuuta 2012

Hello again

Heips, en oo kirjotellu pitkään aikaan kun on ollu paljon kaikkee muuta, ja ajattelin et poistaisin blogin ainakin hetkeks mut en ainakaan nyt viel poista, jos nyt poistan ollenkaan .. x)
Ei mitään ihmeempii oo täs nyt tapahtunu :)!

 

perjantai 2. maaliskuuta 2012

Perjantai fiilis !

Ah <3 perjantai!! :) Ihanaa, ku perjantai alko näin kivasti, saan puhelimen huollost takasin, kaikki sujunu hyvin tänää, odotan ensviikkoo ku pääsen keskiviikkon osan meijän luokkalaisten kans meriteijoon laskettelemaan!! :) HIRRRRRVEEN HYVÄ FIILIS ON KYLLÄ NYTTEN!!!! :) jeiiii, hyvää viikonloppua kaikille murut <3














<3







torstai 1. maaliskuuta 2012

Hey I heard you like a wild ones

Tänään olin normaalisti koulussa ja sit nyt oon vaan kotona, seuraavaksi lähden äidin kanssa kauppaan ostoksille :)! Ei oo nyt oikeen muuta kun postasin just eilen, mut kuvia!









 

keskiviikko 29. helmikuuta 2012

A day without you is like a year without rain

Moi, sori taas tämmönen postaus tauko, mut ei oo vaan ollu oikeen mitään kerrottavaa, enkä oo täs nyt kerinny noit kuviakaan oikeen ottamaan et mitä lisätä tänne ni en viitti tänne turhaan kirjotella mitään, mut ajattelin nyt ilmottaa kuulumisia kun tässä oon viel koneella ja ennenku suljen koneen. Maanantai meni siinä koulussa ja iltapäivällä Jennyn seurassa. Tiistaina sitten harkat peruttiin niin menin Jennyn kanssa taas vaihteeks skanssiin kääntymään :D no naurettiin ainaski siin matkal paljon.. heh x) Tänään oli ihan normaali päivä koulussa ja sen semmosta sit tulin kotiin ja täti tuli tossa käymään ja sellattis nyt seuraavaks meen tekee tollaset iltaset jutut ja sit nukkumaan ja aamulla kohti kotsaa :) Öitä!♥

                                               Day 1: Pictures of something what you like                                              
 
 Kylmät ja kuumat juomat: Kesäisin varsinkin kun on todella kuuma tykkään juoda jäävettä, jääteetä tai kylmää juotavaa jäillä! Ja näin talvisin kun on kylmä niin juon kahvia ja kaakaota!
Erityiset lempparini ovat: Kylmät juomat (jäätee, cola, fanta, jäävesi) Kuumat juomat (kahvi ja kaakao)


Musiikki: Musiikki rauhottaa jännästi ainakin mua, sillon unohdan kaiken ja mulle tulee hyvä fiilis, ja muusiikki tuo paljon muistoja varsinkin sellaiset biisit joita on kuunellut esim hyvien ystävien kanssa ja ajatellut "en halua ikinä unohtaa tätä päivää". Musiikista tulee hyvä fiilis!

 Nukkuminen: Ihanaa kun pääsee illalla nukkumaan ja voi vain painaa pään tyynyyn ja peiton korville, ja nukahtaa. Moni varmaan ajattelee et nukkuminen ei oo kivaa, mut mä ainakin tykkään ku pääsee rentoutumaan ja nukahtaa ja herää aamulla pirteenä (paitsi koulu aamuisin).

 Tietokone: Mun on yleensä pakko päästä joka päivä ainakin tunniksi koneelle, mut kesäsin ja jos on treenejä tai muuta tekemistä niin sillon ei oo sellasta et nyt on pakko päästä mut ainakun mahdollista x)


Pitkät hiukset: Mul on pienenä ollut tosi pitkät hiukset ja ne leikattiin lyhyeiksi ja nyt oon päättänyt et kasvatan pitkät hiukset, mutta noihin pidennyksiin en enää suostu! :D


Erikoiset vaatteet: Tykkään hirveesti kaikista vaatteista, ja on tosi kiva kun voi yhdistellä kaikkia asusteita ja tehdä niistä tyylikkäitä!


Puhelin: Puhelin on mulla aina mukana, en pärjäis ilman puhelinta! 


                           
                                                            Kuvat:  we heart it

torstai 23. helmikuuta 2012

Holiday

Maanantai meni siinä äidin ja Ilonan kanssa syömässä ja leffan parissa :) oli tosi kiva tehdä pitkäst aikaa jotain äidin kans! Tiistaina aamulla heräilin jossain 11 maissa ja lähin kotiin päin kiireellä, no kävin vaan kääntymässä, hain laukun jne ja sit takasin bussi pysäkille kohti keskustaa. Siellä näin sit Jennyn jossain kahen maissa ja mentiin sit h&m ku Jennyn piti ostaa sielt pari vaatet, pyörittiin siin samal ginas ja sit mentiin zaraan ku mun piti ostaa sellanen ihana paita mut jeiii! ne oli viety pois ne ale jutut.. no sit löysin hansan h&m sellasen kivan neuleen (ei oo liian kuuma eikä kylmä, sopiva ja tosi kiva!). No lähettiin siit sitten meille päin ja Jenny oli hetken koneel ja lähettiin siit sitten kauppaan. No sit meijän äiti lähti salille ja sain idean et katottais joku leffa, no päädyttiin sit "The reef" se on hyvä leffa jos jaksaa vaan kattoo! Sit keskiviikkon aamul ruvettiin tekee mokkapaloi ja ne ei oikeen onnistunu x) mut hyvänmakusia tuli! :p Sit joskus kolmelta lähin saattaa Jennyy keskustaan ja sit lähin kotiin, eilen mun iphone lähti kans korjaukseen koska siin oli sim vika, siihen kokeiltiin toista sim korttii niin sekään ei toiminu ja toises puhelimes mun sim kortti toimis, eli puhelimessa vika. Tää päivä menee varmaan vaan kotona ja suitsulleen :) nyt kuviin!



Jennyn guess

Jennyn nokia ja sony

<3


x)



guess


tollasii niist tuli :p



vaihe 1

vaihe 2

vaihe 3

vaihe 4

syötiin siin samal pizzaa :p

ja musiikkii!

tossa ku se tuli uunista x)

:p

<3

Jenny osaa! x)

tossa lopputulos :p



sisko kattelee leffaa :)