Nyt suuntaan keskustaan ja siel sitten oon Jasminen kanssa ja sillai :)
![]() | |||||||
| <3 |
| Jennyn guess |
| Jennyn nokia ja sony |
| <3 |
| x) |
| guess |
| tollasii niist tuli :p |
| vaihe 1 |
| vaihe 2 |
| vaihe 3 |
| vaihe 4 |
| syötiin siin samal pizzaa :p |
| ja musiikkii! |
| tossa ku se tuli uunista x) |
| :p |
| <3 |
| Jenny osaa! x) |
| tossa lopputulos :p |
| sisko kattelee leffaa :) |