Moi taas :) Tää viikko alko tosi kivasti ja mulle kuuluu erittäin hyvää! Eilen siis oltiin koulun kanssa Helsingissä lintsillä ja tosin otti se päähän et maksoin 34€ ja oltiin siel vaan vajaat 3 tuntii .. mut ei se mitään oli meil tosi hauskaa ja päätin alottaa hurjimmasta päästä .. x) eli siis eikun let's go to "raketti", kiljuin niin paljon ku tuntu oudolta mennä tollaseen jossa oon ollu viimeks yli vuos sitten !! x) no käytiin siin vähän kaikissa laitteissa en nyt jaksa erikseen luetella, mut asiasta toiseen, enään on 3 päivää koulua + todistusten jaot :) wuhuu!! sit voin huokasta ja olla ilonen et on yks vuosi yläasteesta takana ! Nyt tähän loppuun kuvia lintsin reissulta ja jotain muita :)
No nyt on taas tää postaaminen jääny .. ei oo ollu aikaa ja sitkun on ollu vapaa-aikaa (mitä on todella vähän mulla nyt ollut) niin kaikki aika on menny kavereiden kanssa sitte. Mulle kuuluu tänään tosi hyvää ja ei oo ollu murheen murhetta lähi aikoina :) Muistin kyllä sen että jotkut kyseli olisko mahdollista saada jonkinlainen asu postaus ni ajattelin nyt laittaa mun jotain asukokonaisuuksia tähänkin :)!
Hei kaikki! On ollu tosi pitkä postaus tauko koska ei oo ollu postaus intoa eikä oo ollut juurikaan aikaan, eikä oo nytkään ni kirjotan nopeesti tälläsen lyhyen infon ja pari jonkinlaista kuvaa :)! Nyt suuntaan keskustaan ja siel sitten oon Jasminen kanssa ja sillai :)
Heips, en oo kirjotellu pitkään aikaan kun on ollu paljon kaikkee muuta, ja ajattelin et poistaisin blogin ainakin hetkeks mut en ainakaan nyt viel poista, jos nyt poistan ollenkaan .. x) Ei mitään ihmeempii oo täs nyt tapahtunu :)!
Ah <3 perjantai!! :) Ihanaa, ku perjantai alko näin kivasti, saan puhelimen huollost takasin, kaikki sujunu hyvin tänää, odotan ensviikkoo ku pääsen keskiviikkon osan meijän luokkalaisten kans meriteijoon laskettelemaan!! :) HIRRRRRVEEN HYVÄ FIILIS ON KYLLÄ NYTTEN!!!! :) jeiiii, hyvää viikonloppua kaikille murut <3
Tänään olin normaalisti koulussa ja sit nyt oon vaan kotona, seuraavaksi lähden äidin kanssa kauppaan ostoksille :)! Ei oo nyt oikeen muuta kun postasin just eilen, mut kuvia!