tiistai 29. toukokuuta 2012

Can you blow my whistle baby whistle baby let me know

Moi taas :) Tää viikko alko tosi kivasti ja mulle kuuluu erittäin hyvää! Eilen siis oltiin koulun kanssa Helsingissä lintsillä ja tosin otti se päähän et maksoin 34€ ja oltiin siel vaan vajaat 3 tuntii .. mut ei se mitään oli meil tosi hauskaa ja päätin alottaa hurjimmasta päästä .. x) eli siis eikun let's go to "raketti", kiljuin niin paljon ku tuntu oudolta mennä tollaseen jossa oon ollu viimeks yli vuos sitten !! x) no käytiin siin vähän kaikissa laitteissa en nyt jaksa erikseen luetella, mut asiasta toiseen, enään on 3 päivää koulua + todistusten jaot :) wuhuu!! sit voin huokasta ja olla ilonen et on yks vuosi yläasteesta takana ! Nyt tähän loppuun kuvia lintsin reissulta ja jotain muita :)


Ruissalo


Nauran täl vieläki .. !! XD




Pari kamelii

XD

 

maanantai 14. toukokuuta 2012

Long time ago

No nyt on taas tää postaaminen jääny .. ei oo ollu aikaa ja sitkun on ollu vapaa-aikaa (mitä on todella vähän mulla nyt ollut) niin kaikki aika on menny kavereiden kanssa sitte. Mulle kuuluu tänään tosi hyvää ja ei oo ollu murheen murhetta lähi aikoina :) Muistin kyllä sen että jotkut kyseli olisko mahdollista saada jonkinlainen asu postaus ni ajattelin nyt laittaa mun jotain asukokonaisuuksia tähänkin :)! 









 

perjantai 20. huhtikuuta 2012

Guess what ?!

Hei kaikki! On ollu tosi pitkä postaus tauko koska ei oo ollu postaus intoa eikä oo ollut juurikaan aikaan, eikä oo nytkään ni kirjotan nopeesti tälläsen lyhyen infon ja pari jonkinlaista kuvaa :)!
Nyt suuntaan keskustaan ja siel sitten oon Jasminen kanssa ja sillai :)
 
                                     












 

maanantai 19. maaliskuuta 2012

Hello again

Heips, en oo kirjotellu pitkään aikaan kun on ollu paljon kaikkee muuta, ja ajattelin et poistaisin blogin ainakin hetkeks mut en ainakaan nyt viel poista, jos nyt poistan ollenkaan .. x)
Ei mitään ihmeempii oo täs nyt tapahtunu :)!

 

perjantai 2. maaliskuuta 2012

Perjantai fiilis !

Ah <3 perjantai!! :) Ihanaa, ku perjantai alko näin kivasti, saan puhelimen huollost takasin, kaikki sujunu hyvin tänää, odotan ensviikkoo ku pääsen keskiviikkon osan meijän luokkalaisten kans meriteijoon laskettelemaan!! :) HIRRRRRVEEN HYVÄ FIILIS ON KYLLÄ NYTTEN!!!! :) jeiiii, hyvää viikonloppua kaikille murut <3














<3







torstai 1. maaliskuuta 2012

Hey I heard you like a wild ones

Tänään olin normaalisti koulussa ja sit nyt oon vaan kotona, seuraavaksi lähden äidin kanssa kauppaan ostoksille :)! Ei oo nyt oikeen muuta kun postasin just eilen, mut kuvia!