Hejsan! Tää viikko alkoi väsyneellä maanantailla, ja nyt oli eilen vai edellis päivänä fyken koe ja tänään oli maantiedon koe ja perjantaina on terveystiedon koe. IHANAA! Huomenna mennään kymmeneks kouluun, eli saa nukkua pitkään, love this! Tähän loppuun maailman söpöin kuva mun pikkusiskosta :') Nyt meen nukkumaan! unia kaikille :)
keskiviikko 10. lokakuuta 2012
sunnuntai 7. lokakuuta 2012
If you feel it, say hell yeah, say hell yeah, say hell yeah This is love, this is love, this is love
Noniin! Vihdoinkin sain aikaseksi kirjottaa tän postauksen mikä on kauan sit jo pitänyt kirjottaa, mut on sit aina jäänyt xD (koska kuva saldo todella huono..). Kuvia uusista hiuksista, ja vähän mitä mun arkeen kuuluu.. menee tosi paljon aikaa kouluun ja kavereiden kanssa niin ei jää hirveesti aikaa postailla, yritän nyt ainakin joka viikonloppu tulla postaamaan jonkun postauksen viikolta (eli tiedossa paljon kuvia xD) nyt meen kyllä pian nukkumaan joten heissan kaikille ja hyvää alkavaa viikkoa! :)
Paita: H&M
Farkut: Dr. Denim
![]() |
| Uudet hiukset ! |
![]() | |
| Päivän asu: |
Farkut: Dr. Denim
![]() |
| Jennyn converset ! |
![]() |
| Muru ♥ |
![]() | ||
| Tämmöset ostin vähän aikaa sitten ! |
lauantai 11. elokuuta 2012
Nopea postaus
Nyt kirjoitan nopean postauksen puhelimella, kun oon menossa alle tunnin päästä keskustaan Jennyä vastaan. Pitäis vielä meikata jne XD kiire!! Palaillaan illalla :)
keskiviikko 8. elokuuta 2012
I can only imagine
Moikka! Nyt niitä kuvia sitten tähän heti alkuun! Jenny oli siis meillä ja meil oli yhtä hauskaa kuten aina :) Kuvia tuli otettua taas kun oltiin kuvaamassa, mut nyt kuviin :)
tiistai 7. elokuuta 2012
Huonoa säätä ja kuvausta
Hellou! Nyt lisään niitä kuvia mitä lupasin eilen laittaa tänne :)
Oltiin siis tänään Jennyn kanssa kuvaamassa tossa meijän lähellä, ja sää ei kyllä ollut mitä parhain mut hyvä ettei satanut! Huomenna ois tiedossa taas kuvausta Jennyn kanssa! Katoin tänään niin mun synttäreihin on enään 27 päivää!! :) EN JAKSA ODOTTAA!! Mut nyt kuviin! palaillaan huomenna :)
Oltiin siis tänään Jennyn kanssa kuvaamassa tossa meijän lähellä, ja sää ei kyllä ollut mitä parhain mut hyvä ettei satanut! Huomenna ois tiedossa taas kuvausta Jennyn kanssa! Katoin tänään niin mun synttäreihin on enään 27 päivää!! :) EN JAKSA ODOTTAA!! Mut nyt kuviin! palaillaan huomenna :)
maanantai 6. elokuuta 2012
Keep calm and be cute
Moi taas :) kirjottelen täältä kotoota tänään. Tää päivä on menny ihan mukavasti, aamupäivällä kävin moikkaamassa Jennyä, sitten päivällä kun äippä tuli töistä kotiin niin käytiin kaupassa ja sitten katoin jonkun leffan tossa minkä äiti oli tilannut. Nyt kirjoitan blogia ja seuraavaksi mä suuntaan jääkaapille ja siitä yläkertaan!! :) Huomenna laitan kuvia, kun Jenny on tulossa meille :)! Nyt loppuun muutama ihana kuva we heart it:sta, palaillaan huomenna :)!
sunnuntai 5. elokuuta 2012
Back in time
Helloou!! :-) pitkäst aikaa! ajattelin nyt tehä tähän jonku kivan postauksen, näin kun ei oo mitään tekemistä :( mul kuuluu hyvää :) kesäloma on mennyt loistavasti ! Tää päivä meni Jennyn kanssa ja värjättiin hiukset taas samalla värillä kun viimeks :) (Syoss hazelnut brown) mut annettiin vaikuttaa se oikee aika. Loppuun jotain kuvia mitä on tullut räpsittyä :)
![]() |
| ♥ |
![]() |
| TURISTI ;) |
![]() |
| XD |
![]() |
| Pikkusisko Muumimaailmas :) |
![]() |
| KAIKKI KENELLÄ ON KIK NI KIKATKAA MULLE !! TYLSÄÄÄ .. (janinasalonen) :):) |
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)






















































